Tuesday, March 17, 2009

Aril dan Akim gaduh??

Adakah dua sahabat ini perang besar hari ini??
mereka bertikam lidah??
masing-masing tak puas hati?
TUNGGU......... Diari AF jam 9.00 malam 18 Mac 2009

3 comments:

♥CoLoUR oF LiFe♥ said...

yeah me first..hehe..urmm i think td aku tgok kat diary aril&akim ni tgah tak puas ati ngan sorang nih..bab ada 1 sudut td dorang duduk sebelah menyebelah & masa tu jugak aril ngah x puas atiy ngan someone..tatau la..but sowi la k..klu aku silap..hehe mgkin gaduh ngan budak pompuan...urmm juz wait..hehehe sori fizz klu aku terlebey..hikhik

daniel sebastian said...

erm tq follow my blog..
aril n akim gaduh?
erm xkenal sgt dorg lg...
so abaikan je la...

baboon^albino said...

salam..erm,benar ka?sbb diari jarang nangga sbb layan konsert jak,jadi segala info kedak tok kira mcm info juak nak?hehehe...mun sidak duak kelaie pun,kmk sokong akim,sbb nya cam unik semacam jak...hehehe.