Sunday, April 19, 2009

Kanak2 sekarang nie suka btol main TAG...




ADOWH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suka btol tag aku!!! EdAn pun sama!! ahakz.. jenuh larr...



1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
♥saya nak jadi suami kedua Datuk Siti Nurhaliza... HAHAAAAA... jgn marah Tok Ti..


2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
♥ saya nak TYRA BANK uruskan perjalanan karier LELAKI SEKSI ini!! dan.......... saya nak pompuan yang pergi meminang Fizz, BUKAN Fizz... hahahaa


3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
♥ Larr... soalan jenis apa nie??? haha.. lebih baik cari couple yang tak perlukan bukti2 cinta nie... buang masa nak bukti2... ingat aku nie BAHAN BUKTI kerr?? hahaha.. kalau kau nak terjun, terjun lah..... jgn harap aku nak ikut.. hahaha

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
♥ Kau peduli apa?? blog kau cantik kerr? haha..


5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
♥lebih baik TAK PAYAH KAHWIN!!! hahhaha.... suruh kluarga jew kahwin... ahhaa

6. Kalau tiada lagi hari esok?
♥siapa cakap?? ada... aku nak ada jugak hari esok... yang penting aku nak esok tetap ada! haha..


7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
♥ CIUM dia!! supaya dia makin benci!! hahahha...


8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
♥ FIZZ NAK SURUH DIRECToR TUE MAKAN DULu.....


9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
♥ mereka turun bekerja.... aku peduli apa?? asal wasiat nama aku... ahhahaa...

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
CELION DION & DATUK SITI NURHALIZA

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
♥ "JOSH" BUSH! ( sebab muka dia macam ikan JAWS) hahahha...

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
♥itu soalan yang aku selalu dengar... terima kasih jew lah...

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
♥ tiada nak KALAU2.. xmungkin nak aid2... heheh... TAKBUR betul aku...

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
♥ opss... Fizz xromantik... macam bosan jew nak romantik2 nie... kalo boleh nak hepening larr.. ngantok romantik2... nanti jatuh dari kerusi pulak.. hahaa...


15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
♥TAK PEDULI... nak BERSAING jugak..... ingat ini Hari Raya Korban kerr?? hehe..

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
♥ Anugerah Ilahi... hahaha.. teringat lagu raya Datu Siti, Anugerah Aidilfitri.. hahaha


17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
♥ UFO... kahwin kat angkasa... (mcm mana lah rupa anak aku nanti erkk??) hahAaaaa


18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
♥terpaksa?? nak buat camner?? lagi bagus.. xpening kepala... alarr... DUNIA DAh BERUBAH... skarang dunia IT.. komunikasi di hujung jari... ahhaha...


19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
♥ biarlah.............................. aku makin suka... aku makin buat mereka sakit hati... ahhaha...


20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
♥xkenal sangat... tapi dia budak baik... dia byk bantu Fizz dalam dunia blogger nie... hehehhee...


21 : I'm tagging :
♥EDAN CODA!!!!!!!!!!!!!! dan KAK CTEA FAIRUZ juga KAK IDASM!!!! MESTI JAWAB!!!

1 comments:

edancoba said...

Hai Fizz.. dh ambk Award ker?
cepat g hambik k!!